Můžete reklamovat u nás zakoupené zboží na všech našich prodejnách, nebo je zaslat do naší centrály v Ostravě 9 – Josefa Šavla 1271/12. Reklamační řád je k dispozici ve všech našich provozovnách, nebo zde.

POZOR!!! Reklamace mobilních telefonů Microsoft (NOKIA) modelů 103, 105, 106, 107, 130, 215 (dále jen „ULC“)
Pro tyto „ULC“ modely je společností Microsoft (NOKIA) nastaven odlišný systém reklamací, než pro ostatní produkty. Reklamace těchto modelů řeší koncový zákazník vždy pouze s koncovým prodejcem. Autorizovaná servisní střediska Microsoft (NOKIA) nebudou tyto modely přijímat do opravy. Na výrobky nejsou výrobcem poskytovány náhradní díly!

Pravidla reklamačního procesu pro „ULC“ produkty:

• Reklamace výrobků „ULC“ řeší koncový zákazník vždy pouze u svého prodejce! Reklamace jsou řešeny vždy pouze formou výměny za nové prodejní balení, nikoliv opravou!
• Reklamace modelů „ULC“ není možné řešit v žádném autorizovaném servisním středisku MICROSOFT (NOKIA)! Pokud koncový zákazník, nebo prodejce, zašle tento výrobek do autorizovaného servisu Microsoft (NOKIA), bude tento vrácen bez opravy zpět a bude účtována částka 238,- Kč za manipulaci a dopravu!
• POZOR!!! Na výrobky prodané po 1. 1. 2014 již po výměně neběží nová záruka, ale zůstává v platnosti původní záruka dle data na prodejním dokladu! Vady původního telefonu se nesčítají s vadou nového výrobku a nelze tedy požadovat dobropis z důvodu součtu vad u předchozího a nového výrobku!
• Dobropis může koncový zákazník požadovat pouze v případě výskytu více vad projevených najednou na stejném výrobku (tři a více různých vadných součástí MT), nebo pokud není nové prodejní balení telefonu pro výměnu u koncového prodejce k dispozici a to pouze v případě, že nebude dodáno do 30 dnů od příjmu reklamace.

Postup reklamace modelu „ULC“:
Koncový prodejce po přijetí reklamace provede vizuální kontrolu fyzického stavu telefonu (zda například není viditelně mechanicky poškozen – v tom případě ihned reklamaci zamítne), dále zkontroluje kompletnost balení výrobku (baterie, nabíječka, sluchátka atd.) a poté provede kontrolu přístroje na projev vady popisované zákazníkem. Pokud se tato vada na prodejně skutečně projeví (např. MT nelze zapnout apod.) provede zákazníkovi ihned výměnu výrobku za nové prodejní balení a tím reklamaci s koncovým zákazníkem vyřídí a uzavře. Pokud se na výrobku žádná závada neprojeví, zamítne prodejce reklamaci jako neoprávněnou. V případě nedodání nějakého příslušenství ze strany koncového zákazníka, použije prodejce příslušenství z nového balení pro výměnu a dokompletuje tak balení vráceného vadného výrobku.

Pracovníci reklamací:

Ladislava Hasslová – tel.: 556 621 112, email: sekretariat@sectronmobil.cz

Chcete reklamaci urychlit?

Využijte možnosti kontaktovat autorizované servisní místa přímo. Aktualizovaný seznam naleznete níže:

BRITEX-CZ – Huawei (datové karty UMTS), Apple iPhone (operátorské telefony), USB modemy ZTE, Alcatel OT, Samsung
ARVATO SERVICES
Sony Ericson, Nokia, Lenovo, Prestigio, Microsoft, Sony
VSP Data – EVOLVEO, HTC (včetně G1), T-Mobile MDA, CAT, GigaByte, Apple iPhone
SATOMAR – CUBE
PPI-ETC Slovakia s.r.o. – Motorola, IPWIRELESS, T-Mobile 4G modem
Macro Weil s.r.o. – T-Mobile 4g Combi karta
Adart Computers s.r.o. – Aligátor
CPA Pardubice s.r.o. – CPA Halo, My Phone, Emporia
IRD s.r.o. – ZIO, ZOPO
SETOS – Gigaset, BlackBerry, Acer, XIAOMI
Apollo multimédia s.r.o. – Modem Zyxel
ATC MOBILE – Mobiola
REALTIME TECHNOLOGIES – LG